Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Από "το Hμερολόγιο ενός ανέργου¨" : Ψυχοσωματικά





Τα ψυχοσωματικά προβλήματα έκαναν αίμα από έντερο και πλήρη ακινησία. Γνωμάτευση ιατρού: "Έχω βάλει τον εγκέφαλό μου και κάνει επίθεση στο σώμα μου".

Τα τιμαλφή που με κόπο και εργασία είχα τα έφαγαν για μια μπουκιά οι των καταστημάτων αγοράς χρυσού στον Πειραιά. Δεν πειράζει, είπα, το παιδί μου να έχει το γάλα του και τιμαλφή θα ξανακάνω. Άλλωστε μεγαλύτερο πλούτο από το παιδί μου δεν θα αποκτήσω.

Η αναμονή για ένα πρόγραμμα μέσω ΕΣΠΑ ίσως να καταλάγιαζε τη φθορά του σώματος, αλλά και της προσωπικότητάς μου, αλλά πού. Πέταξε κι αυτό! Λόγω κακοδιαχείρισης των κονδυλίων, λέει, έχουν ανασταλεί όλα...

ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ, που έλεγε και ο δημοσιογράφος κάποτε.

Απλά ελπίζω στον συνάνθρωπο και όχι στο κράτος!

Ο πόνος μας θα γίνει τσουνάμι, και τότε θα τα πούμε!

ΧΡΗΣΤΟΣ , 38 χρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου