Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΖΗΤΗΜΑ ΕΜΠΡΑΚΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ : ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΕΔΗΝ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΖΌΜΕΝΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΡΙΑΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΔΙΩΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ






ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΑΝΩΛΑΚΟΥ                                                                           17/10/2014
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.  ΤΟΥ Σ.Ε. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΟΛΑΩΝ
                                                                                               
                                                                                       ΠΡΟΣ
                                                                        Την Ε.Ε. και τα μέλη του Γενικού Συμβουλίου
                                                                        της ΠΟΕΔΗΝ
                                                                                                                        Κοινοποίηση
                                                                                                                        Πρωτοβάθμια Σωματεία
Συνάδελφοι,
Οπως γνωρίζετε εδώ και 9 μήνες βρίσκονται σε εξέλιξη οι πολλαπλές διώξεις μου απο τη Διοίκηση του Γ.Ν. Λακωνίας. 
Μέχρι σήμερα, μου έχουν ασκηθεί 4 πειθαρχικές διώξεις.  Οι δυο απο αυτές είναι προσχηματικά υπηρεσιακές και οι δυο  όπως γνωρίζετε αφορούν το θέμα της παραμονής μου στο νοσοκομείο Μολάων κατά το διάστημα απο 27/2 έως 6/4/14 με την κάλυψη της Ομοσπονδίας, χρονικό διάστημα το οποίο η διοίκηση παράνομα “έσπασε” σε δυο μέρη και άσκησε δυο πειθαρχικές διώξεις.
Για τις 2 πρώτες μέρες μου έχει επιβληβεί η ποινή του προστίμου 15 ημερών αποδοχών.
Για το υπόλοιπο διάστημα επιβλήθηκε η ποινή του προστίμου 2 μηνών αποδοχών.
Ταυτόχρονα μου έχουν επιβάλει και άλλες 15 ημέρες πρόστιμο με στημένη διαδικασία και πειθαρχικά παραπτώματα που δεν πηγάζουν απο νόμιμη αιτία.  Ακολουθεί άλλο ένα για παράβαση καθήκοντος γιατί δεν έλεγξα (πειθαρχικά κ.λ.π.) συναδέλφους μου όταν ανακάλυψα διοικητική παράλειψη τους.
Με το 2716/21-2-2014 έγγραφό σας, δηλώσατε ότι θα με καλύψετε σε τυχόν απόφασή μου να μην δεχτώ τη μεθοδευμένη μετακίνηση και θα με στηρίξετε σε κάθε μου προσπάθεια για να διεκδικήσω τα αυτονόητα”.
Μέχρι σήμερα για την παραπάνω υπόθεση έχω προβεί στις εξής νομικές ενέργειες:
1)    κατάθεση αίτησης ακύρωσης της πράξης της διοικήτριας
2)    κατάθεση αίτησης αναστολής της πράξης
3)    αίτημα προσωρινής διαταγής
4)    εξώδικο κατά της διοίκησης η οποία αρνήθηκε την εφαρμογή της προσωρινής διαταγής
5)    εξώδικο για τη συνδικαλιστική μου δίωξη

Να θυμίσω ότι ενώ αρχικά δικαιώθηκα με προσωρινή διαταγή, η διοίκηση κατέθεσε αίτημα ανάκλησης το οποίο εκδικάστηκε μαζί με την αίτηση αναστολής και εκεί απορρίφθηκε το αίτημά μου.  Για το θέμα αυτό, το οποίο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αναδεικνύει τις πρακτικές της διοίκησης προκειμένου να καλύψει τα νομικά κενά που δημιούργησε στη βιασύνη της να εφαρμόσει τις προαποφασισμένες αποφάσεις της, θα σας ενημερώσω λεπτομερώς με επόμενο έγγαφο.
Αυτό που θέλω εδώ, ενημερωτικά, να αναφέρω -μια και η διοίκηση στις 13-10-14 κούναγε επιδεικτικά μπροστά στους παρευρισκόμενους μια δικαστική απόφαση- είναι ότι η διαδικασία στο συμβούλιο αναστολών, δεν αποτελεί μια αποδεικτική διαδικασία, δηλαδή δεν μπαίνει στην ουσία της υπόθεσης.  Η διαδικασία ήταν περίπου 20 λεπτά. Το συμβούλιο αναστολών σταθμίζει τους λόγους δημοσίου συμφέροντος και το κατά πόσο είναι ανεπανόρθωτη η βλάβη του υπαλλήλου, προεξέχοντος του δημοσίου συμφέροντος.  Η διοίκηση, κατά την εν λόγω διαδικασία “αλλοίωσε” το περιεχόμενο ενός εγγράφου του ΣΕΥΥΠ, το οποίο αρνιόταν παράνομα να μου κοινοποιήσει και ισχυρίστηκε εν γνώσει της αναληθώς “σωρεία οικονομικών παραβάσεων” προκειμένου να επικαλεστεί λόγους δημοσίου συμφέροντος και να πετύχει την απομάκρυνσή μου απο το νοσοκομείο.  Με δεδομένο ότι δεν γνωρίζαμε για τί ακριβώς μιλούσαν, αφού μου απέκρυπταν παράνομα αυτό το έγγραφο, δεν μπορούσαμε να έχουμε κάν μια τυπική αντίκρουση.  Στο συμβούλιο αναστολών  σταθμίστηκαν οι λόγοι δημοσίου συμφέροντος και η βλάβη η δική μου.  Το συμβούλιο λοιπόν, κάτω απο αυτές τις συνθήκες, έκρινε ότι προέχουν οι λόγοι δημοσίου συμφέροντος και με δεδομένο ότι η μετακίνησή μου ήταν για έξι μήνες και όχι επ αόριστον, απέρριψε την αίτηση μου.  Η υπόθεση θα εκδικαστεί κανονικά, μετα από δυόμισι περίπου χρόνια, στο Τμήμα Ακυρώσεων του Διοικητικού Εφετείου και όχι στο ΣτΕ όπως εκ παραδρομής ανέφερε ο Πρόεδρός μας στη συγκέντρωση στο Νοσοκομείο Σπάρτης στις 13/10/2014.
Οπως αντιλαμβάνεστε, ο στόχος τους δεν είναι απλά η δίωξή μου αλλά η πλήρης εξόντωσή μου σε κάθε επίπεδο, προσωπικό, υπηρεσιακό και οικονομικό.
Μέχρι σήμερα, εκτός των άλλων δικαστικών, μόνο για τη νομική διεκδίκηση της μη μετακίνησης μου έχω δαπανήσει τα παρακάτω ποσά για δικαστικά έξοδα, τα οποία έχουν καλυφθεί απο την οικογένεια μου και με δάνεια απο συναδέλφους και φίλους, με δεδομένο ότι τα χρήματα που παίρνω απο τη δουλειά μου είναι περίπου 700 ευρώ και επιπλέον από αυτό το ποσό μέχρι πρότινος δαπανούσα περίπου 450 ευρώ το μήνα για την καθημερινή μετακίνησή μου στη Σπάρτη.
Σχετικά με την υπόθεση αυτή, ακολουθούν δυο πειθαρχικά συμβούλια που θα χρειαστώ νομική στήριξη και ίσως δυο δικαστήρια.
Αίτημά μου για την κάλυψη των μέχρι σήμερα εξόδων κατέθεσα με το υπ. αρ. πρ. 3635/3-10-14 έγγραφό μου στην ΠΟΕΔΗΝ.
Αναφέρω ξανά τα μέχρι σήμερα έξοδα συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΠΟΣΟ
ΦΠΑ
ΣΥΝΟΛΟ
Παράβολο αίτησης ακύρωσης στο Διοικητικό Εφετείο
150
0
150
Παράβολο αίτησης αναστολής στο διοικητικό εφετείο
100
0
100
χαρτόσημα
18
0
18
Εισφορές ταμείου νομικών
109
0
109
Εξώδικο εφαρμογής προσωρινής διαταγής
200
46
246
Αμοιβή δικηγόρου για δικόγραφο ακύρωσης, δικόγραφο αναστολής, δικόγραφο προσωρινής διαταγής και δυο παραστάσεις
700
161
861
Επιδόσεις δικογράφων
215
0
215
Νομικές συμβουλές σε απολογίες και ενστάσεις
120
27,6
147,6
Εξώδικο για συνδικαλιστική δίωξη
300
69
369
επιδόσεις
120
0
120
ΣΥΝΟΛΟ
2032
303,6
2335,6
*”Επιδόσεις” ποσό 120 είναι περίπου, η διαδικασία είναι σε εξέλιξη, θα προσκομίσω αποδείξεις για το ακριβές ποσό

Παρακαλώ για την κάλυψη των μέχρι σήμερα εξόδων.
                                                                                               

                                                                                                            Φωτεινή Μανωλάκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου